Onze school

Je hebt grote interesse voor theoretische lesvakken, je studeert graag en je bent bereid tot dagelijkse inzet? In dat geval ben je bij De Bron aan het goede adres!

Of je nu talent voor taal, economie, wetenschappen of wiskunde hebt, we dagen je uit volgens je kunnen en begeleiden jou gaandeweg bij je keuzes.

Onze school biedt kwaliteitsvol onderwijs, met de blik op eigentijdse tendensen en met een culturele focus. Je krijgt de kans om mensen te ontmoeten in een Europees kader.

De Bron is een aangename en zorgvriendelijke school. Je volgt les in een ruime en verzorgde infrastructuur. De mooie tuin geeft je een vrij gevoel. Je leert en leeft hier samen met je leeftijdsgenoten.

Straks staan we samen aan de bron. De kapitein en de bemanning wensen je alvast een boeiende ontdekkingsreis en een veilige vaart toe.

Een kleine bron kan een grote stroom worden. Over die stroom slaan we gegarandeerd een stevige brug naar je toekomst. We heten je alvast welkom!